نسخه موبايل وبلاگ

نسخه موبايل وبلاگ من هم راه افتاد.

كاش من هم يك ايرانسل داشتم. كاش من هم مي توانستم نسخه موبايل وبلاگم رو از طريق موبايل ببينم. كاش من يك موبايل داشتم. (شوخي)

بگذريم. از همه دوستاني كه در مورد نسخه موبايل وبلاگ نوشتند تا من هم بالاخره دست به اين كار زدم ممنون.

آدرس ( آدرس هاي) موبايل وبلاگ رو مي گذارم بغل وبلاگ . كافيه آدرس رو از طريق موبايل (WAP) بديد تا مطالب وبلاگ منو ببينيد.

پ . ن . : چند آدرس مرتبط با موضوع :

نسخه موبایل وبلاگها – 1 پزشک

نسخه های موبایل وبلاگها و وب سایتهای فارسی را زودتر راه بیاندازیم – updateblog

نسخه موبایل وبلاگتان را هوا کنید itonline

 

۱ دیدگاه »

  1. حامد said

    مبارک باشه. ما هم نداریم اما دعا می کنیم خدا زودتر آمدنش رو نزدیک کنه

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

