پارتیشن های FAT در لینوکس

چند ماهی هست که سعی می کنم لینوکس یاد بگیرم و شاید اصلاً اینقدر راه بیفتم که ویندوز رو بازنشسته کنم.

از اینترنت سی دی انواع لینوکس ها رو دانلود کردم .

از اوبونتو , کوبونتو , … گرفته تا پارسیکس.

بعدش هم با سی دی لایو اوبونتو شروع کردم . یه کم که کار کردم ازش خوشم اومد.

خلاصه الان رسيدم به پارسيكس . يعني فعلاً پارسيكس دارم.

در پارسيكس خيلي راحت پارتيشن هاي ويندوزي رو هم مي ديدم.

چند وقتي كه با لينوكس كار نكرده بودم. اومدم از داخل لينوكي سري به پارتيشن هاي ويندوزي بزنم ولي موفق نشدم. تا اينكه بعد از چند روز دوباره گشتم و يادم آمد كه اي بابا درايوهاي ويندوز يك نوع media محسوب ميشن. پس در پوشه media هستن.

يك گاف ساده .

پ. ن . كسي سي دي لينوكس نمي خواد؟

۱ دیدگاه »

  1. الهه said

    درمورد لینوکس می خوام همه چیو بدونم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

