روز جهاني بزرگداشت كورش كبير فراموش نشه.

پس فردا 7 آبان ، 29 اكتبر روز جهاني بزرگداشت كورش كبير است. فقط گفتم فراموش نشه.

مطالب تكميلي :

 

6 دیدگاه »

  1. ممنون دوست من
    من دارم يك ليست از وبلاگهايي كه 7 آبان براي كوروش مي نويسند تهيه مي كنم
    حتما يك پست مخصوص براي 7 آبان بذار
    موفق باشي عزيز

  2. mrkhalili said

    هزار تا مطلب دیدم که روز جهانی کوروش اله و بله .
    اما یک جا ندیدم که در مورد کوروش چار خط بنویسید.
    بابا برا مات تازه ایرانیا ام یه توضیحی بدین

  3. من لينكت كردم دهقاني جان

  4. adehghani said

    آقاي خليلي عزيز .
    براي آشنايي هر چه بيشتر برو به ويكي پديا و كوروش دوم يا همان كوروش كبير را مطالعه كن.
    به جاي اين كه اينقدر از ننوشتن ما در مورد كورش كبير گلايه كني يه كم Search كن .
    من اطلاعاتم در حدي نيست كه جرات نوشتن در اين مورد به خودم بدم.

  5. […] روز جهاني بزرگداشت كورش كبير فراموش نشه. ( وبلاگ الف. ده… […]

  6. gajamoo said

    ایکاش یکی در مورد سلسله اشکانیان می نوشت و یا اینکه خبر داشت روز جهانی اشکانیان چه زمانیه!!
    من عاشق اشک اول بودم
    از اینکه به کلبه محقرانه من اومدید ممنونم
    موفق تر باشی

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

