دعا ، نفرين و مارواء الطبيعه

اين پست من دارای موضوع خاصی است. کی تا به حال در موارد فکر نکرده است؟ کدومتون در اين زمينه ها تجربه ای داشتين؟
آيا تا به حال دعاهايی داشتيد که به محض اينکه بر دلتون گذشته باشه و بر زبان بياريد اتفاق بيفته؟
آيا شده کسی رو نفرين کنيد و حقشو کف دستش بذاريد؟
آيا شده آينده رو ببينيد و بر دلتون بگذره ؟
آيا با يوگا و چاکراه های اون آشنا هستيد؟
نظرتون درباره انرژی های درونی چيه؟
من سالهاست اين موارد را لمس کرده و با اونا دارم زندگی می کنم ، تا جايی که اطرافيانم هم براشون عادی شده و گاهی اوقات خيلی راحت در مورد اين موارد صحبت می کنم.
فعلاً تا همين جا باشه اگه کسی دوست داشت ، چند تا مورد از هر کدام رو می نويسم.
3 دیدگاه »

  1. persgolf said

    من هم با نفرین مخالفم هم یوگا
    آدم باید خودش ادام باشه

  2. میثم دهقانی said

    …این مسائل چیزی نیست که بشه باهاش مخالف بود. چیزیه که بوده و هست و خواهد بود. در مورد تجربه کردنش هم به نظر من همه آدما اونو تجربه کردن. اما بعضی ها بهش فکر می کنند و به اون قدرت می دن، بعضی ها هم مثل خیلی کارای دیگشون بی تفاوت از کنارش رد می شن. موفق باشید
    یا حق

  3. برای من خیلی جالبه بیشتر بدونم
    اگه ممکنه این نوشته هارو ادامه بدید
    🙂
    لطفا!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

