Better GReader

پس از يک غيبت طولانی امروز يک مطلب واسه نوشتن ( و در واقع نقل قول از ديگران ) پيدا کردم.
Better GReader که يک extension واسه Google reader در فايرفاکس هست ولیدر سايت Add-ons خود فايرفاکس آدرسشو پيدا نکردم و نويد در موردش توضيحاتی داده بود که البته من هنوز نتونستم کاملاً همه امکاناتش رو تست کنم.
ولی فعلاً از اين آدرس دريافت و نصب رو انجام دادم .
بعدش هم از منوی Tools ، وارد Add-ons شدم و از با انتخاب Better GReader و دکمه option تنظيماتش رو انجام دادم.
 پوسته Air Skin که اصلاً جالب نبود.
پوسته minimalistic هم که از اسمش پيداست حداقل فضای اشغال شده توسط دکمه ها و پيشترين فضا برای مطلب.
پوسته Optimized رو اصلاً پيشنهاد نمی کنم.
ولی پوستهOS-X Mac رو واقعاً پسنديدم و الان هم ظاهر Google Reader م رو با اين Skin می بينم.
پاسخی بگذارید

