فايرفاکس 3 منتشر شد

خوب بالاخره ديشب ( ساعت 9:30 به وقت تهران ، اگر اشتباه نکنم ) ، فايرفاکس 3 که مدتها منظرش بوديم ، منتشر شد.

به دليل استقبال وحشتناک ! از اين مرورگر صفحه دانلود که اصلاً بالا نمی آمد که من بتوانم دانلود کنم.

من هم در ساعت 8:45 دقيقه صبح از اين آدرس دانلودش کردم و از اين جا هم گواهی دانلودم رو گرفتم و به صورت PDF ذخيره اش کردم.

اين هم متن ايميلی که ساعت 21:06 ديشب از طرف spreadfirefox.com واسم اومده :

Download Day 2008

Today you’ll make history with Firefox

Are you ready to make history? Are you ready to set a World Record? Today is Download Day. To become part of the official Guinness World Record you must download Firefox 3 by 17:00 UTC on June 18, 2008, or roughly 24 hours from now.

I

Pledge Map

اينجا ها را هم بخوانيد :

فایرفاکس ۳ پس از مدت ها انتظار منتشر شد! | Ubuntu Blog

دریافت گواهی دانلود فایرفاکس ۳ از موزیلا! | Ubuntu Blog

پی نوشت : ساعت 9:25 بالاخره صفحه دانلود اعلام شده باز شد. اين آدرس دانلود فاير فاکس 3

اين هم تصويرش. فقط حيف که اسمی از زبان فارسی در ليست زبان ها نيست.

پاسخی بگذارید

