روزنوشت 31 مرداد

مدتهاست که وبلاگ رو به حال خودش رها کرده بودم و حوصله نوشتن نداشتم.

تو اين مدت حتی به ندرت توئيت کردم.

اصلا هيچی واسه نوشتن نداشتم و فقط و فقط چسبيده بودم به فليکر و فيس بوک لعنتی تا اين که فيس بوک هم الحمدلله شاکی شد و اکانتم رو ديس ايبل کرد و راحت شدم.

البته نمی دونم چرا بازم وبلاگم بازديد کننده داشته ؟

راستی توی Linkedin هم يه اکانت ( رزومه) واسه خودم درست کردم که فعلا علی الحساب دارم کاملش می کنم.

نمی دونم چرا اصلا انگيزه واسه نوشتن ندارم . کاش می شد دکتر مزيدی منو يه معاينه کنه ببينه از نظر وب 2 بيمار نيستم…

البته تو اين مدت از نظر کار اداره و برگزاری کلاس و چند تا مهمونی سنگين خيلی سرم شلوغ بوده و شايد به علت خستگی ناشی از همين فشارها بوده که اين جوری شدم.

فايرفاکس 3 هم که از بس crash کرد و با افزونه های عزيزم مشکل داشت ترکوندمش و فايرفاکس 2 رو نصب کردم ، مجدد.

يکی دو تا هم پروژه با VBA تو اين مدت نوشتم.

پي نوشت : عجب گزارشی شد!

۱ دیدگاه »

  1. Alberto said

    سلام

    تبريك
    هم بابت شروع دوباره
    هم سالروز تولد

    پاينده باشيد

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

