روز تولد من

2 شهريور ، روز تولد منه.

امروز ( امشب ) من 30 سال رو تموم می کنم و پا به 31 سالگی و به عبارتی دهه چهارم زندگيم می گذارم.

البته اگه از نظر سال ميلادی حساب کنم ، فردا هم تولدمه. آخه من متولد 24 اگوست هستم ولی در سالهايی که مسئله کبيسه پيش می آد يک روز اختلاف بين تاريخ شمسی و ميلادی نسبت به سالهای عادی وجود داره.

پس امروز و فردا تولدم مبارک . Ö

يه خاطره در مورد روز تولد:

من از اون آدمايی هستم ( بودم ) که روز تولد همه رو يادم می موند و بهشون تبريک می گفتم.

ولی دو سال پيش هيچ کس تولدم رو بهم تبريک نگفت و در واقع همه فراموش کردن.

من هم اعلام کردم از اين پس تولد همه رو فراموش می کنم و واقعا اين کار رو کردم.

خانواده و اطرافيان همه فهميدن که من ناراحت شدم و امسال يعنی همين امروز همگی جبران کردن و پيامهای تبريک بود که مرتب می اومد.

به هر حال الان هم بعد از اين کلاس که درس بدم برم خونه ببينم خانمم برام چی هديه گرفته. دل تو دلم نيست.

پاسخی بگذارید

